Fábol készült falidísz - Nap mandala

Modell: BD-MN-20
Ingyenes ajándék minden megrendeléshez

Ha több mint 30 000 Ft értékben vásárol, ajándékba adunk egy kis életfa díszt 6000 Ft értékben.

100% biztonságos csomagolás

A termékeket biztonságosan csomagoljuk. Így nem kell aggódnia a szállítás során történő sérülések miatt.

Válassza ki a termék méretét:
20x20 cm 10 190 Ft
30x30 cm 10 190 Ft
60x60 cm 10 190 Ft
Válassza ki a formát:
Négyzet
Kör
10 190 Ft ( 8 024 Ft ÁFA nélkül)
Már 4 munkanapon (24.05.2024) belül otthonában lehet.
Kiszállítás 1 290 Ft-tól
Expres kiszálítás +1 990 Ft
Fábol készült falidísz - Nap mandala

A fából készült mandala falikép egy remek dekoráció az otthonba és gyönyörűen mutat a nappali vagy hálószoba falán. Jelenleg a mandalák nagyon trendi, modern és keresett dizájnos kiegészítők a háztartásban, a pozitív pszichológiai hatások miatt.

A mandala jelentése: A mandala közepe a napot jelképezi, a széleken lévő virágok pedig az élőlényeket szimbolizálják.

A mandala fő előnyei:

  • Fa kép
  • Környezetbarát gyártás
  • Egyedi dizájn
  • Egyszerű fali rögzítés
  • Több méret közül választhat

A mandala megfigyelése közben a lélek megnyugszik és belső egyensúlyra talál. Ezért is illik tökéletesen a belső térben.  A Nap mandala kiegyensúlyozott vizuális elemeket kínál, amelyek az egységet és harmóniát szimbolizálják.

A csomag tartalma:

  • Fábol készült falidísz - A nap mandala
  • Akasztó a kép másik oldalán
10+ vásárló már megvásárolta
Anyag
10 mm-es fa alapú lap fehér felületkezeléssel
Szélesség
20 cm, 30 cm, 60 cm
Magasság
20 cm, 30 cm, 60 cm
Vastagság
10 mm
Motív
Mandala
Típus
Egyrészes, Fali, 3D
Gyártástechnológia
Lézervágás, Lézergravírozás
Gyártó
DUBLEZ
Ez a termék még nem kapott véleményt. Legyen az első, aki értékeli!
10+ vásárló már megvásárolta
Termék rögzítése akasztóval

Néhány DUBLEZ termék hátoldalán található akasztó/akasztók segítségével a terméket könnyedén felakaszthatja a falra. Az akasztóval rendelkező termékek szerelése nagyon egyszerű.

A kisebb termékeknél a termék közepén egy akasztó található (legfeljebb 50 cm széles termékeknél). Az 50 cm-nél nagyobb termékek két akasztóval rendelkeznek.

Javasoljuk, hogy a terméket az akasztóval együtt akassza fel egy fejes szögre, hogy megakadályozza a termék elcsúszását és leesését, vagy egy hasonló platformra, hogy biztosítsa az akasztó stabilitását.

Az akasztó szélessége néhány mm-rel állítható, így ha a kép ferde, könnyen kiegyenesíthető.

Egy akasztóval rendelkező termék rögzítése:

  1. Először határozza meg a kép elhelyezésének pontos helyét a falon.
  2. Miután kiválasztotta a helyet és a szöget a falba verték, csak akassza fel a képet.
  3. Az állítható akasztónak köszönhetően a képet könnyedén középre igazíthatja és szükség esetén korrigálhatja annak helyzetét.

Két akasztóval rendelkező termék rögzítése:

  1. Először határozza meg a kép elhelyezésének pontos helyét a falon.
  2. Nagyobb képek esetén, a nagyobb súly miatt, javasoljuk az erősebb szögek, kis fejű szögek vagy dübelek és csavarok falba történő helyezését.
  3. Mindkét akasztónak azonos magasságban kell lennie ahhoz, hogy a kép ne álljon ferden a falon.
  4. A képet az akasztókra helyezve a kép vízszintesen néhány milliméterrel jobbra és balra állítható.

Gyakran kérdeztek minket

A termékekről

Minden rendeléshez részletes rögzítési útmutatót biztosítunk.

Az adott termékhez tartozó rögzítési útmutatót mindig megtalálja a termékoldalon a termékleírás mellett.

Termékeink falra rögzítésének általános módszereit ITT találja.

Ha az általunk kínáltak közül bármelyik közepes méret érdekli, kérjük, küldje el igényét e-mailben a dublez@dublez.hu címre. Ha ennél is nagyobb méretet szeretne, kérjük, szintén vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben. A grafikai részlegünk fel fogja mérni, hogy lehetséges-e egy másik méret előállítása.

Ha a termék galériában nincs kép más mintában, akkor nem rendelkezünk ilyen fotóval.

A Yesod Életfa termékünkről minden mintáról készült fotó, hogy könnyebben el tudja képzelni, milyen a minta valójában. :)

Ha nem tud dönteni a minta kiválasztásában, javasoljuk, hogy vásároljon anyagmintákat.

Minden termékünket a DUBLEZ műhelyben készítjük Szlovákiában. Az általunk gyártott termékekhez használt anyagok 95%-a az EU-ban készül, amelyek többsége Csehországból/Szlovákiából származik. Fő anyagszállítóink termékei megfelelnek a legszigorúbb előírásoknak, amelyek a California Air Resources Board szigorú levegőminőségi és szennyezőanyag-ellenőrzési feltételeit követelik. Emellett a beszállító rendelkezik a Programme for the Endorsement of Forest Certification (PEFC) rendszerek által tanúsított termékekkel, és az ezekhez a termékekhez felhasznált fa ellenőrzött és jól kezelt erdőkből származik, amelyek megújuló és fenntartható erőforrást biztosítanak.

Lehetséges, hogy a kicsomagolás után bizonyos illatot vagy szagot lehet érezni a termékeinkből. Egyesek érzik ezt a szagot, mások nem. Ez egy olyan szag, amely a gyártási folyamat során keletkezik. A kicsomagolást követően 10 napon belül az illat természetesen elillan.

A falra ragasztott habosított szalag nagyon erős. A termék garantáltan nem fog leesni a vakolatról. Amennyiben később úgy döntene, hogy eltávolítja a feliratot, javasoljuk, hogy nagyon óvatosan járjon el. A legjobb, ha egy hosszú, éles késsel először levágná a habot a termék mögötti falról, és nagyon óvatosan leszedné a falon maradt maradványokat. Mivel többféle vakolattípus létezik, alkalmazkodnia kell a saját falának struktúrájához és összetételéhez.

Mivel fából készült termékeket gyártunk, a válasz vitatható. Amennyiben a termékre közvetlenül nem esik vagy fröccsen víz, nem kellene problémát okoznia. Azonban figyelembe kell venni a külső levegő páratartalmának és hőmérsékletének változásait. Mivel a fa élő anyag, ezek a változások például az anyag enyhe elhajlását okozhatják. Ezért ilyen esetben ajánljuk, hogy a terméket kis fejű szögekkel helyezze a falra. A szög feje miatt a termék szorosan a falhoz lesz nyomva, így annak stabilitása garantált. A szükséges szögek száma a terméktől függ.

Extra szolgáltatások

Szinte minden termékünkön megtalálható a cégünk apró logója. A logó olyan kicsi és észrevehetetlen, hogy alig látható. Ha szeretné, hogy a termékünkre ne kerüljön a logónk, természetesen van erre lehetőség. Kérjük, ebben az esetben tájékoztasson minket előre, hogy a megrendelésnél figyelembe vehessük az Ön kérését.

Ezt a szolgáltatást a következő linken adhatja hozzá: ITT.

Megrendelések

Igen, termékeinket biztonságosan csomagoljuk, hogy sértetlenül érkezzenek Önhöz. A legtöbb termék védő sablonban található, és minden terméket buborékfóliába is csomagolunk. Erős, 5 rétegű kartondobozban szállítjuk őket.

Ha a termék mérete vagy mintája nem felel meg, vagy bármilyen más okból cserélni szeretné, ne aggódjon. Lehetőséget biztosítunk a termék cseréjére a megrendelés átvételétől számított 30 napon belül. Az új termék szállítási költségét mi álljuk! További információk a termék visszaküldéséről ITT.

A legtöbb esetben a kárt a szállító cég okozza. A szállítóval való reklamációt ránk bízhatja, mi mindent elintézünk. Ahhoz, hogy elindíthassuk a reklamációs eljárást a szállítóval, szükségünk van arra, hogy fotódokumentációt küldjön a csomagról a dublez@dublez.hu e-mail címre , különösen:

  1. A sérülés/sérülések részleteit.
  2. Egy fénykép a teljes termékről (ha lehetséges, sablonnal és a háttérben szerepelhet a buborékfólia is, hogy a szállító számára egyértelmű legyen, hogy a terméket biztonságosan csomagoltuk).
  3. Fénykép a kartondoboz mindkét oldaláról. Ha a termék sérülten érkezett, a sérülés általában már látható a kartonon.

Lehet, hogy a legtöbb termékünket védő fa sablonban kapja meg, amely ugyanabból az anyagból készült, mint a termék. Ez a sablon ragasztószalaggal van a termékhez rögzítve a másik oldalon. A ragasztószalag eltávolítása után a terméket egyszerűen kiveheti a sablonból. A sablon a termék biztonságos szállítását szolgálja, hogy elkerülje a termék sérülését. A sablon csomagolóanyag. A sablon nem része a terméknek. A sablon sérülését nem lehet reklamációként kezelni, mivel csomagolóanyagról van szó, amelynek célja a termék biztonságos kézbesítése.

Mivel a termékeket egyedileg gyártjuk, a megrendelés elküldése után azokat gyártásba soroljuk. A gyártásba sorolás gyorsasága a választott szállítási módtól függ. A szállítási idő tájékoztató jellegű, lehet rövidebb vagy hosszabb. Amennyiben a megrendelés feldolgozása hosszabb időt vesz igénybe, időben értesítjük a vásárlót.

A terméklapon látható a legközelebbi szállítási idő. Ez az időszak az "Expressz szállítás" választása esetén érvényes.

Az összes szállítási típust és a szállítási időket ITT találja.

Minden termék a megrendelés elküldésekor kerül a gyártási sorba. A gyártáshoz szükséges anyag mindig készleten van. A termékoldalon látható a legközelebbi szállítási határidő. Ez a határidő az "Expressz szállítás" választása esetén érvényes.

Az összes szállítási típust és a szállítási időket ITT találja.

Miután kiválasztotta a mintát és a méretet, a terméket hozzá kell adni a kosárhoz. A bevásárlókosár a weboldal jobb felső sarkában található. Ezután ki kell tölteni az e-mail címet, a számlázási és szállítási adatokat, aztán válassza ki a szállítási és fizetési módot. Végül csak küldje el a megrendelést.

Ha ennek ellenére is problémája van a termék megrendelésével, lehetséges, hogy hibát követett el a vásárlási folyamat egyik lépésében. Ebben az esetben javasoljuk, hogy olvassa el a "Hogyan vásároljunk" útmutatót. Az útmutató "lépésről lépésre" segíti a vásárlót. Ha továbbra is problémája van a vásárlással, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Ha nem kapott visszaigazoló e-mailt a megrendelés leadásakor, vagy nem kapott e-maileket a megrendelése módosításával kapcsolatban, lehetséges, hogy az alábbi esetek valamelyike történt:

  1. Az Ön e-mailje a spam mappába került - Ebben az esetben érdemes ellenőrizni a "spam" vagy "kéretlen levelek" mappát. Gmail és más e-mail szolgáltatók esetében előfordulhat, hogy a szolgáltató a levelet spamként értékeli.
  2. A megrendelésben megadott e-mail cím hibásan van beírva - A megrendelés leadásakor fontos, hogy a megadott e-mail cím érvényes legyen. Ebben az esetben javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megváltoztatjuk az e-mail címét a helyesre, és megkapja a megrendelését e-mailben is.
  3. Az Ön e-mail fiókja tele van - Ha az e-mail fiókja megtelt, nem képes új e-maileket fogadni, így tőlünk sem. Ahhoz, hogy újra képes legyen e-maileket fogadni, fel kell szabadítani a tárhelyet az e-mail bejövő levelek között, például régebbi e-mailek törlésével.
  4. A megrendelést nem küldte el - Amennyiben a megrendelés nem lett elküldve a pénztárnál az elküldés gomb megnyomásával, és nem lett átirányítva a köszönő oldalra, valószínűleg a megrendelés nem lett végrehajtva. Ebben az esetben szintén javasoljuk, hogy lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
Kapcsolódó termékek
Kör alakú mandalák
(0)
-tól 10 190 Ft
Kör alakú mandalák
(0)
-tól 10 190 Ft
Yin Yang - Gyógyító mandala fából Yin Yang - Gyógyító mandala fából
+ 4
Kör alakú mandalák
(0)
-tól 6 890 Ft
Kör alakú mandalák
(0)
-tól 10 190 Ft