Fa falikép étterembe - Francia kávézó
Ha több mint 30 000 Ft értékben vásárol, ajándékba adunk egy kis életfa díszt 6000 Ft értékben.
Gyors és problémamentes termékcsere. A csere során a második szállítási költséget mi álljuk!
Itt a BLACK FRIDAY! Szerezzen 10% kedvezményt mindenre a BF10 kóddal → Ne hagyja ki!
Retro falikép, amely tökéletesen illik egy étterembe, és egy régi francia kávézót ábrázol. A kép a Franciaországhoz elválaszthatatlanul hozzátartozó hagyományos jelképeket is megjeleníti. Ez a fakép nagyszerű választás kávézókba vagy bárokba, de otthon is remekül mutat bármely helyiségben.
A gyártás során a motívumot fejlett lézer technológiával égetjük a fába. Ennek köszönhetően a képen 3D mélységi domborművet érünk el, amely tapintható és szemmel látható. Életre keltheti az üres falakat egyedülálló műalkotással.
A termék fő előnyei:
- A kép vidéki stílusa
- Precízen gravírozott részletek
- Eredeti ajándék nőknek
- Tökéletesen illik a konyhába
- Ökológiai fa gyártás
Fali rögzítés:
A kép hátulján egy vagy több akasztó található, amelyek segítségével könnyedén felakasztható a falra. Az akasztók száma a kép méretétől függően változik.
A csomag tartalma:
- Fakép étterembe - Francia kávézó
- 1-2 akasztó a kép hátulján
Néhány DUBLEZ termék hátoldalán található akasztó/akasztók segítségével a terméket könnyedén felakaszthatja a falra. Az akasztóval rendelkező termékek szerelése nagyon egyszerű.
A kisebb termékeknél a termék közepén egy akasztó található (legfeljebb 50 cm széles termékeknél). Az 50 cm-nél nagyobb termékek két akasztóval rendelkeznek.
Javasoljuk, hogy a terméket az akasztóval együtt akassza fel egy fejes szögre, hogy megakadályozza a termék elcsúszását és leesését, vagy egy hasonló platformra, hogy biztosítsa az akasztó stabilitását.
Az akasztó szélessége néhány mm-rel állítható, így ha a kép ferde, könnyen kiegyenesíthető.
Egy akasztóval rendelkező termék rögzítése:
- Először határozza meg a kép elhelyezésének pontos helyét a falon.
- Miután kiválasztotta a helyet és a szöget a falba verték, csak akassza fel a képet.
- Az állítható akasztónak köszönhetően a képet könnyedén középre igazíthatja és szükség esetén korrigálhatja annak helyzetét.
Két akasztóval rendelkező termék rögzítése:
- Először határozza meg a kép elhelyezésének pontos helyét a falon.
- Nagyobb képek esetén, a nagyobb súly miatt, javasoljuk az erősebb szögek, kis fejű szögek vagy dübelek és csavarok falba történő helyezését.
- Mindkét akasztónak azonos magasságban kell lennie ahhoz, hogy a kép ne álljon ferden a falon.
- A képet az akasztókra helyezve a kép vízszintesen néhány milliméterrel jobbra és balra állítható.
Gyakran kérdeztek minket
Minden rendeléshez részletes rögzítési útmutatót biztosítunk.
Az adott termékhez tartozó rögzítési útmutatót mindig megtalálja a termékoldalon a termékleírás mellett.
Termékeink falra rögzítésének általános módszereit ITT találja.
Ha az általunk kínáltak közül bármelyik közepes méret érdekli, kérjük, küldje el igényét e-mailben a dublez@dublez.hu címre. Ha ennél is nagyobb méretet szeretne, kérjük, szintén vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben. A grafikai részlegünk fel fogja mérni, hogy lehetséges-e egy másik méret előállítása.
Minden termékünket a DUBLEZ műhelyben készítjük Szlovákiában. Az általunk gyártott termékekhez használt anyagok 95%-a az EU-ban készül, amelyek többsége Csehországból/Szlovákiából származik. Fő anyagszállítóink termékei megfelelnek a legszigorúbb előírásoknak, amelyek a California Air Resources Board szigorú levegőminőségi és szennyezőanyag-ellenőrzési feltételeit követelik. Emellett a beszállító rendelkezik a Programme for the Endorsement of Forest Certification (PEFC) rendszerek által tanúsított termékekkel, és az ezekhez a termékekhez felhasznált fa ellenőrzött és jól kezelt erdőkből származik, amelyek megújuló és fenntartható erőforrást biztosítanak.
Lehetséges, hogy a kicsomagolás után bizonyos illatot vagy szagot lehet érezni a termékeinkből. Egyesek érzik ezt a szagot, mások nem. Ez egy olyan szag, amely a gyártási folyamat során keletkezik. A kicsomagolást követően 10 napon belül az illat természetesen elillan.
A falra ragasztott habosított szalag nagyon erős. A termék garantáltan nem fog leesni a vakolatról. Amennyiben később úgy döntene, hogy eltávolítja a feliratot, javasoljuk, hogy nagyon óvatosan járjon el. A legjobb, ha egy hosszú, éles késsel először levágná a habot a termék mögötti falról, és nagyon óvatosan leszedné a falon maradt maradványokat. Mivel többféle vakolattípus létezik, alkalmazkodnia kell a saját falának struktúrájához és összetételéhez.
Mivel fából készült termékeket gyártunk, a válasz vitatható. Amennyiben a termékre közvetlenül nem esik vagy fröccsen víz, nem kellene problémát okoznia. Azonban figyelembe kell venni a külső levegő páratartalmának és hőmérsékletének változásait. Mivel a fa élő anyag, ezek a változások például az anyag enyhe elhajlását okozhatják. Ezért ilyen esetben ajánljuk, hogy a terméket kis fejű szögekkel helyezze a falra. A szög feje miatt a termék szorosan a falhoz lesz nyomva, így annak stabilitása garantált. A szükséges szögek száma a terméktől függ.
Mivel a termékeket egyedileg gyártjuk, a megrendelés elküldése után azokat gyártásba soroljuk. A gyártásba sorolás gyorsasága a választott szállítási módtól függ. A szállítási idő tájékoztató jellegű, lehet rövidebb vagy hosszabb. Amennyiben a megrendelés feldolgozása hosszabb időt vesz igénybe, időben értesítjük a vásárlót.
A terméklapon látható a legközelebbi szállítási idő. Ez az időszak az "Expressz szállítás" választása esetén érvényes.
Az összes szállítási típust és a szállítási időket ITT találja.
Minden termék a megrendelés elküldésekor kerül a gyártási sorba. A gyártáshoz szükséges anyag mindig készleten van. A termékoldalon látható a legközelebbi szállítási határidő. Ez a határidő az "Expressz szállítás" választása esetén érvényes.
Az összes szállítási típust és a szállítási időket ITT találja.
Miután kiválasztotta a mintát és a méretet, a terméket hozzá kell adni a kosárhoz. A bevásárlókosár a weboldal jobb felső sarkában található. Ezután ki kell tölteni az e-mail címet, a számlázási és szállítási adatokat, aztán válassza ki a szállítási és fizetési módot. Végül csak küldje el a megrendelést.
Ha ennek ellenére is problémája van a termék megrendelésével, lehetséges, hogy hibát követett el a vásárlási folyamat egyik lépésében. Ebben az esetben javasoljuk, hogy olvassa el a "Hogyan vásároljunk" útmutatót. Az útmutató "lépésről lépésre" segíti a vásárlót. Ha továbbra is problémája van a vásárlással, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Igen, termékeinket biztonságosan csomagoljuk, hogy sértetlenül érkezzenek Önhöz. A legtöbb termék védő sablonban található, és minden terméket buborékfóliába is csomagolunk. Erős, 5 rétegű kartondobozban szállítjuk őket.
Lehet, hogy a legtöbb termékünket védő fa sablonban kapja meg, amely ugyanabból az anyagból készült, mint a termék. Ez a sablon ragasztószalaggal van a termékhez rögzítve a másik oldalon. A ragasztószalag eltávolítása után a terméket egyszerűen kiveheti a sablonból. A sablon a termék biztonságos szállítását szolgálja, hogy elkerülje a termék sérülését. A sablon csomagolóanyag. A sablon nem része a terméknek. A sablon sérülését nem lehet reklamációként kezelni, mivel csomagolóanyagról van szó, amelynek célja a termék biztonságos kézbesítése.
Ha nem kapott visszaigazoló e-mailt a megrendelés leadásakor, vagy nem kapott e-maileket a megrendelése módosításával kapcsolatban, lehetséges, hogy az alábbi esetek valamelyike történt:
- Az Ön e-mailje a spam mappába került - Ebben az esetben érdemes ellenőrizni a "spam" vagy "kéretlen levelek" mappát. Gmail és más e-mail szolgáltatók esetében előfordulhat, hogy a szolgáltató a levelet spamként értékeli.
- A megrendelésben megadott e-mail cím hibásan van beírva - A megrendelés leadásakor fontos, hogy a megadott e-mail cím érvényes legyen. Ebben az esetben javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megváltoztatjuk az e-mail címét a helyesre, és megkapja a megrendelését e-mailben is.
- Az Ön e-mail fiókja tele van - Ha az e-mail fiókja megtelt, nem képes új e-maileket fogadni, így tőlünk sem. Ahhoz, hogy újra képes legyen e-maileket fogadni, fel kell szabadítani a tárhelyet az e-mail bejövő levelek között, például régebbi e-mailek törlésével.
- A megrendelést nem küldte el - Amennyiben a megrendelés nem lett elküldve a pénztárnál az elküldés gomb megnyomásával, és nem lett átirányítva a köszönő oldalra, valószínűleg a megrendelés nem lett végrehajtva. Ebben az esetben szintén javasoljuk, hogy lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
Szinte minden termékünkön megtalálható a cégünk apró logója. A logó olyan kicsi és észrevehetetlen, hogy alig látható. Ha szeretné, hogy a termékünkre ne kerüljön a logónk, természetesen van erre lehetőség. Kérjük, ebben az esetben tájékoztasson minket előre, hogy a megrendelésnél figyelembe vehessük az Ön kérését.
Ezt a szolgáltatást a következő linken adhatja hozzá: ITT.