BLACK FRIDAY!

Nagy kedvezmények a BLACK FRIDAY alkalmából. Csak most akár 20%-ig! Ne hagyja ki!

Reklamációs feltételek

Az egyes szakaszokban minden szükséges információt megtalál, valamint részletes lépésről lépésre vezetést arról, hogy mit tegyen, ha vissza kívánja küldeni a terméket, másikra szeretné cserélni, méretet változtatna, vagy ha sérült csomag érkezett Önhöz.

Tartalom

  1. Sérült csomag / Sérült termék
  2. Másik termék érkezett
  3. Termék reklamációja (egyéb okból)
  4. Elállás a szerződéstől
  5. Termékcsere
  6. Visszaküldési / csere cím
  7. "Csomagszállítás" szolgáltatás + díjszabás

1. Sérült csomag / Sérült termék

Ha megtörténik, hogy a futár kiszállította a megrendelését, és a kicsomagolás után azt tapasztalja, hogy a csomag tartalma sérült, ne essen kétségbe. Itt megtalálja a teendőket. Ha kiderül, hogy Ön sérült terméket kapott, akkor reklamációs eljárást kezdeményezünk, és új terméket/új részeket küldünk Önnek a saját költségünkre.

A sérült termékekkel kapcsolatos eljárás:

  1. Először is ellenőrizni kell, hogy valóban sérült-e a termék. A legtöbb termék védő sablonban van csomagolva, ugyanabból az anyagból és mintából, mint a termék. A terméket először ebből a sablonból kell kivenni. Ha a sablon sérült, az nem ok a reklamációra, mivel a sablon a csomagolás része, nem a termék része. Ha ennek ellenére a termék sérült, a következő pontokból megtudhatja, hogy mi a teendő.
  2. Amennyiben megtörténik, hogy a termék sérült, nagy valószínűséggel a karton, amelyben a rendelését csomagolták, szintén sérült lesz.
  3. A termék eredeti kartonját, csomagolóanyagát vagy fából készült sablonját még ne dobja ki.
  4. Ahhoz, hogy megkezdhessük a reklamációs eljárást, küldjön nekünk e-mailt az összes szükséges információval, amelyeket a következő pontokban ismertetünk:

    1. Kérjük, csatolja az e-mailhez a következő fotókat: a sérült termék részletének fotója, a teljes termék fotója, a karton külső oldalának fotója mindkét oldalról, és a szállító cég címkéjének fotója a kartonon / dobozon (ha például a rendelése több csomagra van osztva, hogy azonosítani tudjuk, melyik csomagról van szó). Ezek a fotók számunkra fontosak, hogy megkezdhessük a reklamációs eljárást a szállító céggel.
    2. Említse meg az e-mailben a rendelési számot és minden fontos információt, amit relevánsnak tart, és ami segíthet nekünk a szállítóval való reklamációs eljárás megkezdésében.
    3. Az e-mailt az dublez@dublez.hu e-mail címre kell elküldeni.
    4. Ha megállapítjuk, hogy a termék sérült, a mi költségünkre küldünk Önnek új terméket a címére. A reklamációs eljárást a szállítóval mi intézzük Ön helyett, hogy időt takaríthassunk meg :)

Mi a teendő a sérült termékkel, ha elfogadjuk a reklamációját?

A sérült darab fotóinak megérkezése után igényt tarthatunk arra, hogy a reklamáció keretében a sérült darabot visszaszállítsuk hozzánk a cég székhelyére. A szállítást mi biztosítjuk, előre egyeztetünk Önnel a szállítás dátumáról és címéről. A szállítási költséget teljes mértékben mi álljuk.

2. Más terméket kaptam, mint amit rendeltem

Kicsomagolta a rendelését és mást kapott, mint amit rendelt?

  1. Először is javasoljuk, hogy csomagolja ki a terméket és vegye ki a fából készült sablonból, ha van benne. A termékeket gyakran buborékfóliába csomagolják, amelyen keresztül nehezebb látni a buborékfóliába csomagolt terméket, ezért először ezt kell eltávolítani.
  2. Ezután ellenőrizze a rendelést, hogy a méret, minta, modellszám és a termék egyéb paraméterei megfelelnek-e.
  3. Ha a termék védő fa sablonban található, az általában tartalmazza a termék modellszámát vagy méretét. Ezek az adatok segíthetnek abban, hogy jobban azonosítsa, vajon helytelen terméket kapott-e.

Ha ennek ellenére is helytelen terméket vagy helytelen mennyiségű terméket kapott, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal e-mailben vagy telefonon. Készítse elő a rendelés számát és szükség esetén a termék fotóit. Így segít nekünk gyorsabban azonosítani a rendelését és megoldani a kérését.

3. Termék reklamálása (egyéb okból)

Ha a rendelés sértetlen állapotban érkezett meg, de hiányosságot észlel (például hiányzik egy tartozék vagy maga a termék), kérjük, jelezze felénk az ügyet e-mailben a dublez@dublez.hu címen. Mielőtt felvenné velünk a kapcsolatot, kérjük, ellenőrizze alaposan a csomagolást és a buborékfóliát, hátha ott van az eltűntnek hitt tárgy. Amennyiben bizonytalan afelől, hogy milyen tartozékoknak kellene lenniük a termékkel, webshopunk termékoldalain a termék specifikációjánál részletesen felsoroljuk azokat a termék típusa és mérete alapján. Amennyiben reklamációját elfogadjuk, az új darabot mi álljuk, beleértve az összes kapcsolódó szállítási költséget is.

4. Szerződéstől való elállás

Előfordul, hogy a vevő utólag arra jön rá, hogy a termék felesleges számára, vagy a mérete nem megfelelő. A vásárlónak ebben az esetben joga van vagy a termék cseréjét kérni (további információ a 4. pontban) vagy elállni a szerződéstől. Egyszerű és részletes útmutatót kínálunk Önnek arról, hogyan járjon el, ha úgy döntött, hogy eláll a szerződéstől. A szerződéstől való elállásra 14 nap áll rendelkezésre a termék átvételétől számítva.

Eljárás:

  • Elállás esetén a rendelést minden tartozékával együtt kell visszaküldeni.
    • Nem lehet elállni a szerződéstől, ha személyre szabott termékről van szó. A személyre szabott termék alatt olyan terméket értünk, amely további értékesítésre már nem lenne alkalmas, mert egyedi jellemzőkkel rendelkezik (például egyedi szöveg) vagy olyan módosítások történtek a terméken, amelyek eltérnek a standard kínálatban lévő terméktől (például nem standard minta, amelyet a mintás ajánlatunkból választottak, és nem ajánlott a termékhez).
  • Elektronikus vagy papír alapon el kell küldeni nekünk a "Szerződéstől való elállás formanyomtatványát", amelyet ITT tölthet le. Ezt a formanyomtatványt e-mailben is megkapta, amikor elküldte nekünk a rendelést. Minden csillaggal jelölt mezőt ki kell tölteni, különben a dokumentum érvénytelen.
  • Ezután a terméket vissza kell küldeni hozzánk. A szerződéstől való elállás céljából történő szállítás költségeit a vásárló viseli.
    Két szállítási lehetőséget kínálunk vissza hozzánk:
    • A vásárló saját költségén bármely szállítóval visszaküldi a terméket hozzánk. Ha a vásárló saját költségén szeretné visszaküldeni a terméket hozzánk, azt közvetlenül a címünkre kell küldeni (További információk a címről a 6. pontban).
    • vagy mi biztosítjuk a termék visszaszállítását. Amennyiben a mi szállításunkat választja, a szállítási költségeket levonjuk az Önnek visszatérítendő összegből. Ha a vásárló a mi szállításunkat választja, a futár közvetlenül Önnél veszi át a terméket. Ebben az esetben előzetesen értesítenie kell minket, hogy biztosíthassuk a szállítást.

Megjegyzés: Az utánvétellel, vagy más címre, illetve postai címre küldött termékeket nem vesszük át.

Ha az áru átvétele és ellenőrzése után nem merülnek fel komplikációk, a visszaküldött áru beérkezését követő 14 napon belül visszatérítjük a pénzt a szerződés elállásáról szóló dokumentumban megadott bankszámlaszámra.

5. Termékcsere

Ha a termék mérete vagy mintája nem felel meg az igényeinek, vagy más okból szeretné cserélni, ne aggódjon. Lehetőséget kínálunk a termék cseréjére az áru átvételétől számított 30 napon belül. Az új termék szállítási költségét mi álljuk! A termékcsere esetében először írjon nekünk a dublez@dublez.hu címre, ahol megbeszéljük a termékcsere összes részletét. 

Milyen termékeket lehet/nem lehet cserélni?

  1. Ha a termék egyedi szöveggel készült, az ilyen terméket nem lehet cserélni vagy visszaküldeni.
  2. Ha a termék a falra lett ragasztva, nem lehet cserélni, mivel ilyen termék már nem értékesíthető újra.
  3. A sérülésmentes, nem használt és nem egyedi termékeket probléma nélkül vissza lehet küldeni.

A termékcsere menete:

  1. A termékcsere esetében először írjon nekünk a dublez@dublez.hu címre.
  2. Ezután a cserélni kívánt terméket sérülésmentes állapotban kell visszaküldeni hozzánk.
  3. A termék visszaküldésének költségeit a vásárló viseli.
  4. A terméket cégünk székhelyére kell visszaküldeni (további információk a 6. pontban), két módon:

    1. Használhatja a "Csomag visszaküldése" szolgáltatást, és mi közvetlenül Önnél vesszük fel a terméket (további információk a 7. pontban).
    2. Küldje vissza a terméket saját költségén a cégünk székhelyére. (Utánvéttel küldött terméket nem veszünk át)
  5. A termék beérkezése után ellenőrizzük, hogy nem sérült-e és rendben van-e.
  6. Ezt követően ügyfélszolgálatunk részletezi Önnel a termékcsere további lépéseit :)

6. Visszaküldés / cserének címe

Amennyiben úgy döntött, hogy a terméket a termékcsere vagy a szerződéstől való elállás alapján Ön küldi vissza, a terméket biztonságosan csomagolja vissza a kartondobozba. A termékcsere vagy a szerződéstől való elállás esetén a visszaküldési szállítási költségeket a fogyasztó viseli. Ha a terméket utánvéttel küldi vissza, azt nem áll módunkban átvenni.

Bármely szállítóval visszaküldheti a csomagot a következő címre. Amennyiben kisebb csomagot ajánlott levélként küldene, ezt a szállítmánytípust nem áll módunkban átvenni.

Visszaküldési cím:

  • Niklová 2190, 926 01, Sereď, Szlovákia
  • Email: dublez@dublez.hu
  • Telefonszám: + 421 940 604 361

7. "Csomag visszavétel" szolgáltatás + árlista

A "Csomag visszavétel" szolgáltatás lehetővé teszi, hogy gyorsan és egyszerűen visszaküldje vagy cserélje a nálunk vásárolt árut. E szolgáltatás igénybevételével nem kell időt szánnia a szállítás megrendelésére. Csak rendelje meg ezt a szolgáltatást nálunk, és ügyfélszolgálatunk mindent elintéz Ön helyett. Megszervezzük a szállítót, és biztonságosan visszaszállítjuk a csomagot hozzánk.

A "Csomag visszavétel" szolgáltatás igénybevétele előtt előzetesen fel kell venni velünk a kapcsolatot, hogy a szállítást le tudjuk szervezni a szállítóval. Megbeszéljük Önnel a helyet, a dátumot és a szállító típusát. Ezután emailben elküldjük az összes szükséges utasítást, hogyan tovább.

A "Csomag visszavétel" szolgáltatást az alábbi szállítókkal biztosítjuk:

  1. DPD futár - A DPD futár veszi fel a csomagot közvetlenül a címről. A felvétel napján a futár telefonon értesíti Önt, hogy átvehesse a csomagot. A DPD futárt minden típusú csomaghoz lehet használni.
  2. Packeta szállító - A Packetát csak abban az esetben lehet használni, ha a csomag mérete ezt lehetővé teszi. Ezért szükséges előzetesen egyeztetni ügyfélszolgálatunkkal, hogy ez a szállítási mód lehetséges-e. Ha a Packetát választja, akkor a csomagot a Packeta átvevőhelyére kell vinnie, ahol a Packeta alkalmazottja kinyomtatja a címkét és mindent elintéz :) A címke az Ön által emailben kapott azonosító szám alapján lesz kinyomtatva. A csomag ezután közvetlenül visszajön hozzánk a Packetától. Ha a Packetát választja, és átvevőhelyre küldi a csomagot, a csomagot nem fogjuk átvenni.

Ügyfélszolgálati kapcsolat: dublez@dublez.hu

A "Csomag visszavétel" szolgáltatás díjszabása Szlovákia területére érvényes:

Szállító típusa Szállítási díj (egy csomag ára)
DPD futár 2890 Ft
Packeta 1590 Ft

Megjegyzés: A zvoz díja a végső ár az ÁFA-t tartalmazza.

Amennyiben megrendeli a "Csomag visszavétel" szolgáltatást, a szolgáltatás igénybevételéért fizetendő összeg számlázásra kerül.

A "Csomag visszavétel" szolgáltatás számlázása esetén:

  1. Szerződéstől való elállás esetén - Amennyiben a szerződéstől való elállás történik, a "Csomag visszavétel" szolgáltatás díja automatikusan levonásra kerül, és a vevő banki számlájára visszatérítésre kerül az megrendelés összege a szolgáltatás díjának levonásával, tehát --> [Visszatérített összeg a számlán = Rendelés összege - a csomag visszavétel díja].
  2. Aru cseréje esetén - Amennyiben árucseréről van szó, a "Csomag visszavétel" szolgáltatás díja külön tételként kerül számlázásra.