Valentin-napi ajándékok a DUBLEZ-től

Lepje meg párját egy eredeti fa kulcstartóval, dekorációval vagy egy szerelmes képpel!

Reklamációs feltételek

Az egyes szakaszokban minden szükséges információt megtalál, valamint részletes lépésről lépésre vezetést arról, hogy mit tegyen, ha vissza kívánja küldeni a terméket, másikra szeretné cserélni, méretet változtatna, vagy ha sérült csomag érkezett Önhöz.

Tartalom

  1. Reklamációk
    1. Sérült csomag / Sérült termék
    2. Másik termék érkezett
    3. Termék reklamációja (egyéb okból)
  2. Elállás a szerződéstől
  3. Termékcsere 30 napon belül
  4. Visszaküldési / csere cím
  5. "Csomagszállítás" szolgáltatás + díjszabás

1. Reklamációk

1.1 Sérült csomag / Sérült termék

Ha megtörténik, hogy a futár kiszállította a megrendelését, és a kicsomagolás után azt tapasztalja, hogy a csomag tartalma sérült, ne essen kétségbe. Itt megtalálja a teendőket. Ha kiderül, hogy Ön sérült terméket kapott, akkor reklamációs eljárást kezdeményezünk, és új terméket/új részeket küldünk Önnek a saját költségünkre.

A sérült termékekkel kapcsolatos eljárás:

  1. Először is ellenőrizni kell, hogy valóban sérült-e a termék. A legtöbb termék védő sablonban van csomagolva, ugyanabból az anyagból és mintából, mint a termék. A terméket először ebből a sablonból kell kivenni. Ha a sablon sérült, az nem ok a reklamációra, mivel a sablon a csomagolás része, nem a termék része. Ha ennek ellenére a termék sérült, a következő pontokból megtudhatja, hogy mi a teendő.
  2. Amennyiben megtörténik, hogy a termék sérült, nagy valószínűséggel a karton, amelyben a rendelését csomagolták, szintén sérült lesz.
  3. A termék eredeti kartonját, csomagolóanyagát vagy fából készült sablonját még ne dobja ki.
  4. Ahhoz, hogy megkezdhessük a reklamációs eljárást, küldjön nekünk e-mailt az összes szükséges információval, amelyeket a következő pontokban ismertetünk:

    1. Kérjük, csatolja az e-mailhez a következő fotókat: a sérült termék részletének fotója, a teljes termék fotója, a karton külső oldalának fotója mindkét oldalról, és a szállító cég címkéjének fotója a kartonon / dobozon (ha például a rendelése több csomagra van osztva, hogy azonosítani tudjuk, melyik csomagról van szó). Ezek a fotók számunkra fontosak, hogy megkezdhessük a reklamációs eljárást a szállító céggel.
    2. Említse meg az e-mailben a rendelési számot és minden fontos információt, amit relevánsnak tart, és ami segíthet nekünk a szállítóval való reklamációs eljárás megkezdésében.
    3. Az e-mailt az dublez@dublez.hu e-mail címre kell elküldeni.
    4. Ha megállapítjuk, hogy a termék sérült, a mi költségünkre küldünk Önnek új terméket a címére. A reklamációs eljárást a szállítóval mi intézzük Ön helyett, hogy időt takaríthassunk meg :)

Mi a teendő a sérült termékkel, ha elfogadjuk a reklamációját?

A sérült darab fotóinak megérkezése után igényt tarthatunk arra, hogy a reklamáció keretében a sérült darabot visszaszállítsuk hozzánk a cég székhelyére. A szállítást mi biztosítjuk, előre egyeztetünk Önnel a szállítás dátumáról és címéről. A szállítási költséget teljes mértékben mi álljuk.

1.2 Más terméket kaptam, mint amit rendeltem

Kicsomagolta a rendelését és mást kapott, mint amit rendelt?

  1. Először is javasoljuk, hogy csomagolja ki a terméket és vegye ki a fából készült sablonból, ha van benne. A termékeket gyakran buborékfóliába csomagolják, amelyen keresztül nehezebb látni a buborékfóliába csomagolt terméket, ezért először ezt kell eltávolítani.
  2. Ezután ellenőrizze a rendelést, hogy a méret, minta, modellszám és a termék egyéb paraméterei megfelelnek-e.
  3. Ha a termék védő fa sablonban található, az általában tartalmazza a termék modellszámát vagy méretét. Ezek az adatok segíthetnek abban, hogy jobban azonosítsa, vajon helytelen terméket kapott-e.

Ha ennek ellenére is helytelen terméket vagy helytelen mennyiségű terméket kapott, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal e-mailben vagy telefonon. Készítse elő a rendelés számát és szükség esetén a termék fotóit. Így segít nekünk gyorsabban azonosítani a rendelését és megoldani a kérését.

1.3 Termék reklamálása (egyéb okból)

Ha a rendelés sértetlen állapotban érkezett meg, de hiányosságot észlel (például hiányzik egy tartozék vagy maga a termék), kérjük, jelezze felénk az ügyet e-mailben a dublez@dublez.hu címen. Mielőtt felvenné velünk a kapcsolatot, kérjük, ellenőrizze alaposan a csomagolást és a buborékfóliát, hátha ott van az eltűntnek hitt tárgy. Amennyiben bizonytalan afelől, hogy milyen tartozékoknak kellene lenniük a termékkel, webshopunk termékoldalain a termék specifikációjánál részletesen felsoroljuk azokat a termék típusa és mérete alapján. Amennyiben reklamációját elfogadjuk, az új darabot mi álljuk, beleértve az összes kapcsolódó szállítási költséget is.

2. Szerződéstől való elállás

Előfordul, hogy a vevő utólag arra jön rá, hogy a termék felesleges számára, vagy a mérete nem megfelelő. A vásárlónak ebben az esetben joga van vagy a termék cseréjét kérni (további információ a 4. pontban) vagy elállni a szerződéstől. Egyszerű és részletes útmutatót kínálunk Önnek arról, hogyan járjon el, ha úgy döntött, hogy eláll a szerződéstől. A szerződéstől való elállásra 14 nap áll rendelkezésre a termék átvételétől számítva.

Eljárás:

  • Elállás esetén a rendelést minden tartozékával együtt kell visszaküldeni.
    • Nem lehet elállni a szerződéstől, ha személyre szabott termékről van szó. A személyre szabott termék alatt olyan terméket értünk, amely további értékesítésre már nem lenne alkalmas, mert egyedi jellemzőkkel rendelkezik (például egyedi szöveg) vagy olyan módosítások történtek a terméken, amelyek eltérnek a standard kínálatban lévő terméktől (például nem standard minta, amelyet a mintás ajánlatunkból választottak, és nem ajánlott a termékhez).
  • Elektronikus vagy papír alapon el kell küldeni nekünk a "Szerződéstől való elállás formanyomtatványát", amelyet ITT tölthet le. Ezt a formanyomtatványt e-mailben is megkapta, amikor elküldte nekünk a rendelést. Minden csillaggal jelölt mezőt ki kell tölteni, különben a dokumentum érvénytelen.
  • Ezután a terméket vissza kell küldeni hozzánk. A szerződéstől való elállás céljából történő szállítás költségeit a vásárló viseli.
    Két szállítási lehetőséget kínálunk vissza hozzánk:
    • A vásárló saját költségén bármely szállítóval visszaküldi a terméket hozzánk. Ha a vásárló saját költségén szeretné visszaküldeni a terméket hozzánk, azt közvetlenül a címünkre kell küldeni (További információk a címről a 6. pontban).
    • vagy mi biztosítjuk a termék visszaszállítását. Amennyiben a mi szállításunkat választja, a szállítási költségeket levonjuk az Önnek visszatérítendő összegből. Ha a vásárló a mi szállításunkat választja, a futár közvetlenül Önnél veszi át a terméket. Ebben az esetben előzetesen értesítenie kell minket, hogy biztosíthassuk a szállítást.

Megjegyzés: Az utánvétellel, vagy más címre, illetve postai címre küldött termékeket nem vesszük át.

Ha az áru átvétele és ellenőrzése után nem merülnek fel komplikációk, a visszaküldött áru beérkezését követő 14 napon belül visszatérítjük a pénzt a szerződés elállásáról szóló dokumentumban megadott bankszámlaszámra.

3. Termékcsere 30 napon belül

Ha a termék mérete vagy mintája nem felel meg az igényeinek, vagy más okból szeretné cserélni, ne aggódjon. Lehetőséget kínálunk a termék cseréjére az áru átvételétől számított 30 napon belül. Az új termék szállítási költségét mi álljuk! A termékcsere esetében először írjon nekünk a dublez@dublez.hu címre, ahol megbeszéljük a termékcsere összes részletét. 

Milyen termékeket lehet/nem lehet cserélni?

  1. Ha a termék egyedi szöveggel készült, az ilyen terméket nem lehet cserélni vagy visszaküldeni.
  2. Ha a termék a falra lett ragasztva, nem lehet cserélni, mivel ilyen termék már nem értékesíthető újra.
  3. A sérülésmentes, nem használt és nem egyedi termékeket probléma nélkül vissza lehet küldeni.

A termékcsere menete:

  1. A termékcsere esetében először írjon nekünk a dublez@dublez.hu címre.
  2. Ezután a cserélni kívánt terméket sérülésmentes állapotban kell visszaküldeni hozzánk.
  3. A termék visszaküldésének költségeit a vásárló viseli.
  4. A terméket cégünk székhelyére kell visszaküldeni (további információk a 6. pontban), két módon:

    1. Használhatja a "Csomag visszaküldése" szolgáltatást, és mi közvetlenül Önnél vesszük fel a terméket (további információk a 7. pontban).
    2. Küldje vissza a terméket saját költségén a cégünk székhelyére. (Utánvéttel küldött terméket nem veszünk át)
  5. A termék beérkezése után ellenőrizzük, hogy nem sérült-e és rendben van-e.
  6. Ezt követően ügyfélszolgálatunk részletezi Önnel a termékcsere további lépéseit :)

4. Visszaküldés / cserének címe

Amennyiben úgy döntött, hogy a terméket a termékcsere vagy a szerződéstől való elállás alapján Ön küldi vissza, a terméket biztonságosan csomagolja vissza a kartondobozba. A termékcsere vagy a szerződéstől való elállás esetén a visszaküldési szállítási költségeket a fogyasztó viseli. Ha a terméket utánvéttel küldi vissza, azt nem áll módunkban átvenni.

Megjegyzés: Az utánvéttel küldött, más címre, csomagautomatába vagy postai címre küldött árut nem vesszük át.

Bármely szállítóval visszaküldheti a csomagot a következő címre. Amennyiben kisebb csomagot ajánlott levélként küldene, ezt a szállítmánytípust nem áll módunkban átvenni.

Visszaküldési cím:

  • Niklová 2190, 926 01, Sereď, Szlovákia
  • Email: dublez@dublez.hu
  • Telefonszám: + 421 940 604 361

5. "Csomag visszavétel" szolgáltatás + árlista

A "Csomag visszavétel" szolgáltatás lehetővé teszi, hogy gyorsan és egyszerűen visszaküldje vagy cserélje a nálunk vásárolt árut. E szolgáltatás igénybevételével nem kell időt szánnia a szállítás megrendelésére. Csak rendelje meg ezt a szolgáltatást nálunk, és ügyfélszolgálatunk mindent elintéz Ön helyett. Megszervezzük a szállítót, és biztonságosan visszaszállítjuk a csomagot hozzánk.

A "Csomag visszavétel" szolgáltatás igénybevétele előtt előzetesen fel kell venni velünk a kapcsolatot, hogy a szállítást le tudjuk szervezni a szállítóval. Megbeszéljük Önnel a helyet, a dátumot és a szállító típusát. Ezután emailben elküldjük az összes szükséges utasítást, hogyan tovább.

A "Csomag visszavétel" szolgáltatást az alábbi szállítókkal biztosítjuk:

  1. DPD futár - A DPD futár veszi fel a csomagot közvetlenül a címről. A felvétel napján a futár telefonon értesíti Önt, hogy átvehesse a csomagot. A DPD futárt minden típusú csomaghoz lehet használni.
  2. Packeta szállító - A Packetát csak abban az esetben lehet használni, ha a csomag mérete ezt lehetővé teszi. Ezért szükséges előzetesen egyeztetni ügyfélszolgálatunkkal, hogy ez a szállítási mód lehetséges-e. Ha a Packetát választja, akkor a csomagot a Packeta átvevőhelyére kell vinnie, ahol a Packeta alkalmazottja kinyomtatja a címkét és mindent elintéz :) A címke az Ön által emailben kapott azonosító szám alapján lesz kinyomtatva. A csomag ezután közvetlenül visszajön hozzánk a Packetától. Ha a Packetát választja, és átvevőhelyre küldi a csomagot, a csomagot nem fogjuk átvenni.

Ügyfélszolgálati kapcsolat: dublez@dublez.hu

A "Csomag visszavétel" szolgáltatás díjszabása Szlovákia területére érvényes:

Szállító típusa Szállítási díj (egy csomag ára) A csomag súlya
DPD futár 2890 Ft 5 kg-ig
DPD futár 5290 Ft 5 - 15 kg
Packeta 1590 Ft 5 kg-ig

Megjegyzés: A zvoz díja a végső ár az ÁFA-t tartalmazza.

Amennyiben megrendeli a "Csomag visszavétel" szolgáltatást, a szolgáltatás igénybevételéért fizetendő összeg számlázásra kerül.

A "Csomag visszavétel" szolgáltatás számlázása esetén:

  1. Szerződéstől való elállás esetén - Amennyiben a szerződéstől való elállás történik, a "Csomag visszavétel" szolgáltatás díja automatikusan levonásra kerül, és a vevő banki számlájára visszatérítésre kerül az megrendelés összege a szolgáltatás díjának levonásával, tehát --> [Visszatérített összeg a számlán = Rendelés összege - a csomag visszavétel díja].
  2. Aru cseréje esetén - Amennyiben árucseréről van szó, a "Csomag visszavétel" szolgáltatás díja külön tételként kerül számlázásra.